דף הבית כלכלה וסטטיסטיקה

גישה קרדינלית

לועזית: cardinal approach
גישה לבדיקת העדפת מוצר או שירות על ידי צרכנים היא לשאול את הצרכנים כמה תועלת הם מפיקים מרכישת מוצרים ושירותים מסוימים, לחבר את סך התשובות ולחשב איך הביקוש ישתנה בהנחה שאנשים יצרכו את תמהיל הדברים שיכבירו את התועלת הכוללת שלהם. (ראו גם: גישה אורדינלית; העדפה גלויה).


נבנה ע"י עולמות אפשרייםעולמות אפשריים בע"מ
השימוש בלקסיקון כפוף לתנאי השימוש בו
מתוך הלקסיקונים של איתן אבניאון © 2022